Spôsob doručenia a doba dodania:
1. Dodacia lehota v prípade tovaru, ktorý je skladom je do 2 pracovných dní. 
2. Tovar je dodaný na adresu kupujúceho prostredníctvom Slovenskej pošty alebo prostredníctvom Packeta.
3. Dodanie objednaného tovaru  je realizované podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možnosti predávajúceho v čo najkratšom čase.
4. Tovar v hodnote nad 50€ (slovom: pedesiat eur) v rámci jednej objednávky je doručený na náklady predávajúceho. V iných prípadoch hradí sumu za doručenie(poštovné) kupujúci.

Ceny tovaru a platby:
1. Ceny tovaru sú uvádzané v Eurách vrátane DPH a sú platné v čase objednania tovaru.
2. V cene tovaru nie je započítané poštovné. 
3. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť ceny tovaru v obchode, zavádzať nový tovar do predaja, vyhlasovať a odvolávať zľavou akcie alebo tieto akcie zmeniť. 
4. Kupujúci má možnosť výberu medzi následnému spôsobmi platby:
    * úhrada  v hotovosti poštovej alebo kuriérsej službe v mieste doručenia (na dobierku), pri jeho preberaní
    * bankovým prevodom na účet predávajúceho v Slovenskej sporiteľňi. 

Reklamácia a záruka:
1. Na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho vo forme elektronického obchodu sa vzťahuje záručná doba 24mesiacov.
2. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru  kupujúcim.
3. Záruka sa nevzťahuje na chyby zapríčinené  nesprávnym a nešetrným používaním výrobku, prípadne pri prirodzenom opotrebovaní výrobku. 
4. Kupujúcemu doporučujeme doručený tovar prezrieť a skontrolovať dodané množstvo tovaru/sortimentu. 
Nekompletnosť dodávky alebo zámenu sortimentu, kupujúci musí oznámiť predávajúcemu ihneď po prebratí inak je dodávka považovaná  za kompletnú a bez chýb. 
5. O reklamácií je možné predávajúceho informovať prostredníctvom 
    e-mailu: info@asperky.sk 
    Telefonicky +421948211899 alebo poštou na adresu (bez dobierky)
     Mária Bulejová 
     Dlhá nad Kysucou 170
     Turzovka 02354
6. Zásielku je potrebné odoslať doporučene, nie na dobierku. 
K reklamácií odporúčame priložiť odfotenú faktúru a dôvody reklamácie.

Pri reklamácii tovaru predávajúci postupuje nasledovne:
1. Pri reklamácii opraviteľnej chyby:
Tovar opraví, alebo vymení za tovar rovnakého druhu.
2. Pri reklamácii neopraviteľnej chyby: 
Tovar vymení predávajúci za tovar rovnakého alebo iného druhu v rovnakej alebo podobnej cene.
3. Pri reklamácii neopraviteľnej chyby: 
Pokiaľ si kupujúci nebude vedieť kupujúci vybrať iný tovar, predávajúci vráti peniaze.

  • Cena za zaslanie Slovenskou poštou 
  • bez dobierky
  • Doporučene 1triedou 2.90€.
  • Doporučene 2triedou 2.60€
  • Dobierka +1.30€
  •  
  • Packeta vydajné miesto 3.30€
  • doručenie na adresu +2.50€
  • dobierka +1.30€
  •  
  • Pri nákupe nad 50€ je doručenie úplne zadarmo!

Alternatívne riešenie sporov
Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (napríklad e-mailom), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho spotrebiteľské práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Ochrana súkromia
Vysoko si ceníme našich zákazníkov a ich súkromie. Všetky osobné údaje budú použité len na promptné vybavenie Vašej objednávky. Tieto informácie budú použité našim personálom len na kontaktovanie a identifikáciu našich zákazníkov. Osobné údaje našich zákazníkov nebudú nikdy poskytnuté tretej strane. Všetky údaje zhromaždené výlučne na použitie na propagačné účely a na pomoc zákazníkovi. Spoločnosť prísne dodržiava nové pravidlá EÚ GDPR týkajúce sa údajov o zákazníkoch s cieľom presadzovať dôveru zákazníkov a chrániť osobné údaje.
Predávajúci zhromažďuje osobné údaje kupujúceho len za účelom bezproblémového vybavenia jeho objednávky a zaväzuje sa, že údaje nebudú zneužité ani poskytnuté tretím stranám (s výnimkou prepravnej spoločnosti za účelom doručenia zásielky). Od Kupujúceho ako fyzickej osoby Predávajúci zhromažďuje tieto údaje: meno a priezvisko, adresu trvalého pobytu vrátane PSČ, telefonický a e-mailový kontakt. Od Kupujúceho ako právnickej osoby Predávajúci zhromažďuje tieto údaje: obchodný názov, IČO, DIČ, IČ DPH, adresu sídla vrátane PSČ, meno a priezvisko kontaktnej osoby, telefonický a e-mailový kontakt. Kupujúci svojou registráciou súhlasí s poskytnutím osobných údajov Predávajúcemu na tieto účely v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a deklaruje, že uvedené údaje sú pravdivé a poskytol ich dobrovoľne. Kupujúci si môže kedykoľvek skontrolovať a zmeniť svoje osobné údaje po prihlásení v sekcii Môj účet.Kupujúci udeľuje svoj súhlas až do odvolania. Kupujúci môže kedykoľvek zrušiť svoj súhlas s poskytnutím osobných údajov Predávajúcemu a môže tak urobiť písomnou formou alebo e-mailom.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy
Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy (stornovať objednávku alebo jej časť) z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v zmluve prerušil výrobu alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich zo zmluvy, alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho. Predávajúci je povinný poskytnúť možnosť dodania náhradného tovaru alebo možnosť pre kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy. Kupujúci má právo odmietnuť možnosť dodania náhradného tovaru a odstúpiť od objednávky uvedeného tovaru. Predávajúci je povinný stornovať objednávku pri odstúpení od kúpnej zmluvy kupujúcim. Pri odstúpení od kúpnej zmluvy v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti kupujúcim je predávajúci povinný vrátiť uhradenú platbu (za nedodaný tovar a náklady na doručenie) kupujúcemu v lehote do 14 kalendárnych dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia platby
Právo kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa Zákon č. 102/2014 Z. z. Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy (bezplatne stornovať objednávku alebo jej časť) aj bez udania dôvodu. Odstúpenie od kúpnej zmluvy kupujúci doručí predávajúcemu prostredníctvom elektronickej pošty. Kupujúci je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, ak si predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 zákon č. 102/2014 Z. z Kupujúci má právo v rámci 14-dňovej lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom, ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. Lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť v deň, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru. Odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci zasielať na fyzickú adresu predávajúceho, alebo na adresu elektronickej pošty predávajúceho. Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy kompletný tovar, vrátane originálneho dokladu o kúpe, podľa možností v originálnom obale, zaslať späť (poštou, kuriérskou spoločnosťou) na adresu predávajúceho. Zásielky zaslané na dobierku predávajúci nepreberá. Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je poškodený, neúplný, alebo hodnota predmetného tovaru je znížená v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, má predávajúci voči kupujúcimi nárok na preplatenie zníženia hodnoty tovaru v skutočnej výške, o ktorú sa znížila hodnota tovaru. Predávajúci o tejto skutočnosti kupujúceho informuje. Kupujúci má povinnosť s odstúpením od zmluvy vrátiť predávajúcemu poskytnuté plnenia, vrátane prípadných darčekov. Pri odstúpení od zmluvy kupujúci znáša priame náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša kupujúci. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov, a to rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia platieb. Kupujúcemu v tejto súvislosti nemôžu byť účtované akékoľvek ďalšie poplatky. V súlade s § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho, a predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom

Kontaktné údaje prevádzkovateľa eshopu
Mária Bulejová
Vedený v registri: Okresný úrad Čadca
Číslo živnostenského registra: 520-32811
IČO: 53298012
02354 Dlhá nad Kysucou 170